månadens nya kort :)

hej. har inte hunnit uppdatera på ett tag, men nu får det bli lite ordning och reda igen :)
 FYYYY skäms på mig!!
sedan sist har det hunnit bli en hel del inköp, mässa i göteborg. handlade en hel del roligt där:)
sen han jag å cilla med ett lååångt besök på magnolia i borås. Vilken lycka!!!
nu är det dags att komma igång ordentligt med julkorten :)))
vill ni se vad som är inhandlat så finns det bilder hos misspyssel.blogg.se

så.... här kommer lite kort som jag har hunnit med under månaden.

dagens julkort, stämplar från pysselmyrans och z-stämplar.
image29

månadens kort

image30

image31

image32

Kommentarer
Postat av: Linda

Underbara kort vännen!!! ;) Jag älskar bara det första kortet!

;) Jag ska norpa lite av dina nya stämplar sen.

Kram på dig!

2007-10-11 @ 17:09:49
URL: http://lindaspyssel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0